מה אני יכול לעשות בשבילכם

under cover

אמממ… שום דבר. אני לא יכול לעשות עבורכם שום דבר. לשמחתי הרבה אני מועסק ב 100% משרה.

(-:

אלה השירותים אותם סיפקתי פעם ואולי אספק בעתיד. בינתיים, אני במחתרת.

ניתוח פעילות השיווק בחברה שלכם

אתם רוצים להבין אילו ערוצי שיווק כדאיים יותר או פחות עבורכם? לנתח את תוצאות השנה הקודמת? לקבוע תוכנית בונוסים לסוכני המכירות? להבין האם התערוכה האחרונה הייתה שווה את ההוצאה הגדולה? לגלות מה עובד באתר האינטרנט ומה פחות? איפה במהלך חיי הלקוח אצלכם מסתתרת הזדמנות להרוויח עוד? …אלה הן רק חלק מהשאלות האפשריות.

לצורך כל אלה אני נפגש אתכם, נכנס לעומק מערכות המידע של הארגון, שואל, מחפש ומאתר מידע. במידה וחסר מידע לקבלת החלטות, אני ממליץ בשלב הזה איך להשלים אותו במערכות הארגון ואילו דוחות תוכלו להפיק לאחר השלמתו. על פי הסיכום אתכם, אנו מחליטים אילו נתונים הם החשובים באמת. בשיתוף עם מחלקת הIT אני מגבש את הכלים החסרים ומוודא את הטמעתם. סיכומו של התהליך הוא דו"ח המציג את התשובות לשאלות שלכם וכן סט של כלים (dashboard) בו אתם יכולים להשתמש לאורך זמן בכדי לעקוב אחר המצב בעצמכם.

ניתוח פעילות האינטרנט שלכם (web analytics)

אתם רוצים לדעת האם נכון להשקיע ב SEO ואיך? האם דף הפייסבוק משרת אתכם בצורה המיטבית? האם האתר בנוי נכון? האפליקציה מביאה לכם לקוחות? המודעות והבאנרים מתומחרים כך שלא תפסידו? האם הלידים שאתם קונים מאתר בתחום באמת שווים את הכסף?

בדרך כלל ניתוח שיווקי כזה הוא פעולה של חודשיים – שלושה. ראשית אני מכיר אתכם ואת הפעילות שלכם. בהמשך תקבלו דו"ח מצב ראשוני ובמידת הצורך גם הנחיות הטמעה ל Google Analytics. לאחר שכל התשתית נבנית ונבדקת, אנו ממתינים מספר שבועות להצטברות הנתונים ובסיומם אני מפיק לכם סקירה כללית המציגה את יעילות הפעילות שלכם בכל הערוצים וכן המלצות לביצוע.

בחינת אלטרנטיבות שיווקיות

אתם נמצאים בתחילת הדרך ורוצים לבדוק איך כדאי לתמחר את המוצרים שלכם? האם לבנות חבילות מנויים? באילו סכומים? האם לבנות חבילת בסיס חינמית וחבילת פרימיום? מה יקרה לתזרים המזומנים של החברה בכל אלטרנטיבה? מתי תהיה נקודת האיזון הכספי? כמה כסף צריך לגייס כדי לעמוד בתכנית השיווק?

ניתוח מסוג זה הוא בדרך כלל החלק הכלכלי של התכנית העסקית. גם אם יש לכם כבר פעילות קיימת ובוודאי אם אתם סטארטאפ שרוצה לבנות הנחות יסוד לפעילות, בכל מקרה עליכם לבנות את תקציב השיווק והפעילות הכוללת של החברה. הניסיון שלי בתחומים אלה מסייע להבין את תזרים המזומנים הצפוי ולבחון איזו דרך נראית המבטיחה ביותר עבורכם.

בניית כלי שיווק מתקדמים

אתם רוצים את המידע המתאים במקום המתאים… אם למוקד הטלפוני היה סימן שהלקוח אתו הם מדברים כעת מועמד להפסקת המנוי… אם לסוכנים היה כלי שיגיד להם איזה ליד חם ואיזה סתם… אם רק יכולנו לעקוב אחרי פעילות המפיצים…

מדי פעם אני נתקל בבעיות מסוג זה. בעיות שדורשות בניית כלי מיוחד וחדש. זה יכול להיות דו"ח מיוחד שמזהה פרופיל התנהגות מסויים ב CRM או באתר, זה יכול להיות כלי אוטומטי במערכות ניטור הגולשים. מרמה של BI ועד לרמה של שורת קוד פשוטה, אין לדעת מה ידרוש כלי כזה. במקרים בהם אני נדרש או ממליץ על הקמת כלי שיווקי מיוחד, אני מרכז את אפיונו מול המשתמשים ואת הקמתו מול הגופים הנדרשים (מחלקת IT? מתכנתי האתר? אנשי ה CRM? כולם גם יחד?). בסיום תהליך הבניה של הכלי נדרשת לעתים הטמעה, הדרכה ותיקונים תוך כדי ריצה. אני מלווה את התהליך מראשיתו ועד סיומו.

משהו אחר

לא בדיוק כזה אבל דומה… את אלה אני הכי אוהב. אתגרים חדשים, פתרונות יצירתיים.

צרו איתי קשר

אני אשמח לבחון אתכם יחד מה בדיוק אני יכול לתרום לחברה שלכם.

התקשרו אלי לטלפון 053-2787784 או שלחו אלי מייל לכתובת yuval@Q42.co.il