מבט אנליטי על קידום אתרים – בחירת מילות מפתח

השאלה איזה מונח כדאי לנו לקדם אינה פשוטה כפי שנדמה. בפוסט הזה אני מציג את הדרך שלי להגדיר יעדים לחברות הקידום של לקוחותי. על  הדרך תוכלו לקבל טיפ חשוב ומעולה לגבי הדרך המומלצת "להתגנב" לקידום מונח תחרותי וגם… את גליון האקסל שלי. הקובץ בו אני משתמש כדי לחשב את כדאיות מאמצי הקידום.

אזהרה קטנה – הסרטון מיועד למנהלי שיווק ומקדמים מנוסים. אני מניח שאתם יודעים כבר את כל הטריוויה ומכירים את הכלים. תהנו.

בשורה הבאה תוכלו למצוא את הקובץ עליו סיפרתי בסרטון. הקובץ ניתן להורדה, פשוט קליק על התמונה.

ואם לא הולך, קליק על הקישור הזה – להורדת האקסל.

 

 

 

 

מאחר וזה הפוסט הראשון שאני גם מצלם עבור עצמי (ובעצמי), אני אשמח לקבל פידבקים. אני מודד גם את עצמי פה. (-: