שיווק מולקולארי

שיווק מולקולארי

שיווק B2B הפך ממוקד יותר בשנה האחרונה. המשווקים לא מסתפקים יותר בהפניית קמפיין לפלח שוק מוגדר אלא מבקשים למקד את המסרים עוד יותר, אני מכנה זאת "לפלח את השוק למולקולות". הדבר נעשה באמצעות שיטות פרסום אוטומטיות כדוגמת מנגנוני retargeting (אני יודע על מה הסתכלת בביקור באתר שלי ולכן אציע לך הצעה מותאמת), או מנגנוני look-alike (אנשים בפרופיל מסוים מקבלים הצעה שהצליחה לפרופיל זה).

ולמה אני קורא לזה רמה מולקולרית? כי יש גם רמה אטומית.
אבל זה כבר לפעם הבאה.