מיתוג כפול לשוק B2Ca

B2Caישנם שווקים אותם ניתן לכנות B2Ca – שווקים בהם המכירה היא מעסק (B) לצרכן פרטי (C) אבל במכירה שולט סוכן (a).

דוגמאות לשווקים כאלה אפשר למצוא בשוק התרופות – מכירה לחולה דרך הרופא, בשוק הקרמיקה – מכירה ללקוח דרך האדריכל ועוד.

בכל מקרה של שוק B2Ca אנו רואים שיווק בשני מסלולים – הראשון לצרכן הסופי, כאן מדובר בעיקר במיתוג, השני לסוכן ובו מדובר בעיקר במידע "טכני" בשפת המקצוע.

אם אתם פעילים בשוק B2Ca, האם הגדרתם מיתוג ושיווק בנפרד לכל ערוץ?