איך מודדים שינוי בהעדפת מותג?

% – אחוז הגולשים שנכנסים מגוגל אל דף הבית, יחסית למספר הגולשים הכללי באתר.

דף הבית הוא המקום אליו מגיעים כשמחפשים את המותג (נגיד "אקרשטיין") בעוד שלדפים אחרים מגיעים כשמחפשים את המוצר ("אבני ריצוף לחצר").

שינוי בהעדפת המותג יתגלה דרך שינוי האחוז המדובר.

* הערה 1: המדד אינו עומד לבדו וצריך להצליב אותו עם מדדים אחרים.
* הערה 2: בנושאי מיתוג צריך למדוד גם את "הכרת המותג" (כמה אחוזים משוק המטרה מכיר את המותג).