ROI, זה R או I? למה כולם מסתכלים על ה R ולא על ה I?

אחת הדרכים היעילות ביותר לשיפור ROI הוא דווקא לצמצם את העלות. אפשר לראות הרבה חברות שמשקיעות הרבה יותר מדי זמן בכל ערוץ שיווק. לכל ערוץ יש התנהלות משלו ואם ערוץ כמו פייסבוק לא משתלם לכם במיוחד, אל תחזיקו אותו בכח ותמשיכו לשפוך לתוכו השקעה מטורפת, התייחסו אליו כאל ערוץ הפצה משני, כמו אל RSS, שלחו קישורים לערוצים החזקים שלכם יותר.

במילים אחרות – השאירו נוכחות אך צמצמו את ההשקעה.

"אבל אתה בכלל לא מבין מה זה פייסבוק!" אפשר לשמוע אתכם מגיבים, "פייסבוק זה שיחה!"

כן, בדרך כלל זה נכון. אבל לא תמיד. רוצים דוגמה? בבקשה –TED .

עכשיו לכו תתווכחו עם 2.7 מליון עוקבים שלא מנהלים שום שיחה עם המותג.