האם זו ההמלצה הנכונה לעסקי B2B בפייסבוק?

מחזור פייסבוק

אני נתקל לא פעם בהמלצות שניתנות לעסקים בתחום ה B2B באשר לאסטרטגיית הפעולה המשתלמת בפייסבוק. סיכמתי את ההמלצות האלה לתמונה שבאופן עקרוני אומרת כך – כ 60% מהסטטוסים שלך צריכים לשעשע את הקהל, כ 30% אמורים לגרום לו לחשוב ו 10% אמורים לעסוק במכירה.

הרעיון מאחורי התמהיל ברור, 60% נועדו למשוך ויראליות, 30% מהימנות ו 10% כי בכל אופן אנחנו רוצים למכור כאן, לא ככה?

ובכן, העניין הוא שאני לגמרי לא בטוח שזה נכון לעסקי ה B2B. למעשה אני די משוכנע שעבור רבים מהם זו כלל אינה הדרך היעילה לפעול בפייסבוק.

מה אתם אומרים? האם בניתם לעצמכם אסטרטגיית פרסום כלשהי לפייסבוק? מה דעתכם על האסטרטגיה הזו?